Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Hippie Langwaus

DF-koning
You lucky smart bastard! Ik zou willen dat ik die nog heb. Was samen met 3FA mijn favo upper rc! Clean, sterk maar toch subtiel genoeg.
Zuinig doen zeker of hebbie nog genoeg?

(NEE ik vraag NIET om drugs of vendor, gewoon jaloers hahaha!)
Ik was ook blij met 2-FMA en 3-FA. Ik heb van beide een 'life-time' supply. Ik gebruik het gelukkig zelden, maar fijne functionele stimulanten, waarbij 3-FA wat meer sociaal werkt.

OT: 150 mg Malana Cream charas gerookt en nog een halve liter Veltins gedronken
 

Cardboard

Badass junkie
You lucky smart bastard! Ik zou willen dat ik die nog heb. Was samen met 3FA mijn favo upper rc! Clean, sterk maar toch subtiel genoeg.
Zuinig doen zeker of hebbie nog genoeg?

(NEE ik vraag NIET om drugs of vendor, gewoon jaloers hahaha!)
Same here! Vind 2FMA zelfs nog wat fijner, bij 3FA gaan mijn kaken soms klemmen. 🤣

Ik ben er zuinig mee en kwam onlangs een (vergeten) voorraadje tegen onderin een tas. 😎
 

Bengozy

Bewuste gebruiker
Nou 1,5 dag en ik kon het niet laten om toch een 3-tal chouffetjes te halen bij de super. Puur uit verveling.

Is wel echt iets waar ik aan moet werken de komende tijd. Hopelijk zorgt de adhd-meds die ik uiteindelijk krijg voor niet die uiteindige search naar dopamine.
 

ManPaardKrokodil

Bewuste gebruiker
Was samen met 3FA mijn favo upper rc!
Same here! Vind 2FMA zelfs nog wat fijner, bij 3FA gaan mijn kaken soms klemmen. 🤣
Ik heb beiden nog liggen, geen grote hoeveelheden maar nooit gebruikt nog. Ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer of hoe ik “funcionele” rc’s moet proberen.

OT: onvermijdelijke ochtend cappuccino
 

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
25 gram ceromoniale cacao

ik ga er bij niet mediteren of andere mindfulness oefeningen doen wat wel bij cermonies wordt gedaan want ik wil zien of het postieve invloed heeft op mijn gemoedstoestand en als ik dat zou doen dan weet ik niet of het door het mediteren komt of door de cacao
Interessant! Benieuwd naar je ervaring hierop.

OT: Deze ochtend werd mijn wijsheidstand getrokken en heb van de gelegenheid misbruik gemaakt om tramadol te nemen, had er nog over van een operatie aan mijn knie. Heb er 2 van 50mg genomen en 3u later overgeschakeld op Ketamine, lijkt de K te hebben versterkt!
 

Пусто

Bewuste gebruiker
Interessant! Benieuwd naar je ervaring hierop.

OT: Deze ochtend werd mijn wijsheidstand getrokken en heb van de gelegenheid misbruik gemaakt om tramadol te nemen, had er nog over van een operatie aan mijn knie. Heb er 2 van 50mg genomen en 3u later overgeschakeld op Ketamine, lijkt de K te hebben versterkt!
Enige wat ik merk is cafienne boost en misselijkheid wil in toekomst nog wel vaker proberen

Soms moet me lichaam wennen aan nieuwe stoffen maar opzich is chocola niet echt nieuw voor mij.

Sommige mensen betalen 100 euro of meer voor een cacao cermonie in mijn optiek is dat het niet waard.

Ik denk dat het heel subtiel werkt maar niet benoemingswaardig misschien dat het met psilocybine nog een beetje intresant wordt.
 
Laatst bewerkt:

SoulAssassins

Badass junkie
lijkt de K te hebben versterkt!
Natuurlijk is dat zo ,ze werken allebei op het centrale zenuwstelsel.

Opiaten (zoals heroïne, oxycodon, fentanyl of tramadol) zijn sterke pijnstillers die de ademhaling onderdrukken. In combinatie met ketamine is het risico op ademhalingsdepressie verhoogd.

De risico's zijn vergelijkbaar met die bij GHB: diepe bewusteloosheid, ademhalingsdepressie en aspiratie ,dus pas een beetje op aub.
 

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Natuurlijk is dat zo ,ze werken allebei op het centrale zenuwstelsel.

Opiaten (zoals heroïne, oxycodon, fentanyl of tramadol) zijn sterke pijnstillers die de ademhaling onderdrukken. In combinatie met ketamine is het risico op ademhalingsdepressie verhoogd.

De risico's zijn vergelijkbaar met die bij GHB: diepe bewusteloosheid, ademhalingsdepressie en aspiratie ,dus pas een beetje op aub.
Was mij idd bewust van de risico's maar bedankt voor de waarschuwing. Ik doe voorzichtig!
 

ManPaardKrokodil

Bewuste gebruiker
Vind 2FMA zelfs nog wat fijner, bij 3FA gaan mijn kaken soms klemmen.
Nog even aan het kijken wanneer ik mijn kleine voorraad 2fma eens kan proberen. Ik zit te denken aan de wedstrijd Nederland-Tunesie vrijdag nacht. Willen we kunnen ergens in Amsterdam. Normaal slaap ik dan allang. Zou het iets hiervoor zijn?

OT: een magnifieke Mezcalita in de tuin. (Toch één van mijn favoriete cocktails)
 

Hippie Langwaus

DF-koning
Nog even aan het kijken wanneer ik mijn kleine voorraad 2fma eens kan proberen. Ik zit te denken aan de wedstrijd Nederland-Tunesie vrijdag nacht. Willen we kunnen ergens in Amsterdam. Normaal slaap ik dan allang. Zou het iets hiervoor zijn?
2-FMA werkt redelijk lang. Ik ben, nu ik niet zo jong meer ben, gesteld op mijn nachtrust. Ik neem het dus 's ochtends, zodat ik 's avonds weer kan slapen.

Als je het neemt, zou ik het dus al wat vroeger op de avond nemen. Anders blijf je misschien de hele nacht wakker.

OT: nog 2 halve liters Veltins gedronken
 
Bovenaan