BrieMetDeBril
Badass junkie
1mg clonazepam
Jazeker, heroine kan je ook snuiven. Dit is niet zo heftig en verslavend als dan je het injecteerd.Echt, kun je daar een lijn van nemen?
ot: miauw en landerbrauw
Damn, hoge tolerantie? Als ik er een hele bar inflikker (lang geleden) kan je me oprapen lmao.Een Xanax Bar 2mg, en een biertje!
Edit, vgm 1mg clonazepam over de hele dagDamn, hoge tolerantie? Als ik er een hele bar inflikker (lang geleden) kan je me oprapen lmao.
Die wil ik even ontkrachten.Jazeker, heroine kan je ook snuiven. Dit is niet zo heftig en verslavend als dan je het injecteerd.
Nog geen 4 uur kunnen slapen met dat pokke weer
Die is goed te doen hè?
Ja dit is echt een mooie ontdekking!Die is goed te doen hè?
0,5 liter Veltins gedronken
Ja, geen problemen mee. Maar ik snap wat je bedoelt.Kun je het goed verdragen met dit weer?
Ik heb gisteren een Veltins door de gootsteen gespoeld, viel me niet lekker door die hitte.
Als het maar niet met Absint is, vind ik alles best.Aperol Spritz in de tuin.
Perfecte avond voor. De zelfgemaakte smaakt toch echt veel beter dan in eender welk café (je kunt de verhoudingen een beetje tweaken 😋).