XMR
Wijs gebruiker
Mee eens, al ben ik er nog steeds zeker van dat er consequenties zullen zijn. In dit geval zijn ze dan misschien wel meer mentaal dan fysiek. Ik kan mij niet voorstellen dat je een gelukkig leven kunt leiden en tegelijkertijd dit hele toneelspel gaande kunt houden.Dat zal wel loslopen. Als Chippie gewoon iemand met een 9 tot 5 was met huurhuisje of hypotheek dan lag hij hoogstwaarschijnlijk nu al onder een brug te slapen.
Het aantal tweede kansen of akkefietjes of opstootjes of problemen is inmiddels al niet meer bij te houden. Maaaaar dit ligt niet aan Chip.
Oftwel: doorgaan met dit gedrag = alsmaar ellende op jezelf af blijven roepen (ookal denk je dat het door anderen komt).
Of
Stoppen met dit gedrag = de consequenties aanvaarden en vervolgens werken naar een betere toekomst.