Innerscoop
Bewuste gebruiker
Donderdag propaganda in Antwerpen (hardtechno)
Voor ietsje later dit jaar: Kaleidoscopic in De Fik Garden. Georganiseerd door het team van Psychedelic Rave ... waar ik dit jaar alweer niet naar toe kon .... Heb mijn eerste phase kaartje alweer op TicketSwap gezet, en voor het eerst met verlies verkocht.
Gaan er DF mensen naar Kaleidoscopic (4 juli) ?
Ik ga zo vertrekken richting Erp voor Harmony of Hardcore😊
Ik ga zo vertrekken richting Erp voor Harmony of Hardcore😊
Staat ook bij mij op het lijstje voor volgend jaarHeel veel plezier 😍
1 van mijn favoriete festivals, hopelijk kunnen wij volgend jaar weer🥳🥰
Als je van de kaart bent klinkt het vanzelf 😅Onderweg naar Dark Session in Amsterdam. Een beetje voor mezelf, maar ook een beetje om een fellow bij te staan met haar eerste rave (in herstel).
Voor mij is deze line-up eigenlijk net iets te hard. Maar het eerste stukje (Stan Christ en Ketting enzo) wordt hopelijk volle bak genieten.
Bekijk bijlage 70843
Als je van de kaart bent klinkt het vanzelf 😅
Het was aan het begin echt extreem warm ja. Ik bleef uit de zon en met een klein beetje beweging was je al kleddernat van het zweet. Door veel water te drinken was het wel vol te houden.Nice, was nog in twijfel over wel of niet gaan, maar gezien de warme dag ben ik blij dat ik ben gegaan. Is het een beetje uit te houden verder ?
Nu nog 2 weekjes wachten voor het volgende feestje.
Het was aan het begin echt extreem warm ja. Ik bleef uit de zon en met een klein beetje beweging was je al kleddernat van het zweet. Door veel water te drinken was het wel vol te houden.
Ik was echter nuchter, met drugs in het systeem zal het nog wel veel warmer aangevoeld hebben denk ik zomaar.
'S avonds werd te temperatuur wat angenamer en kon je beter losgaan.
Ik hoop dat het meevalt, anders hebben we morgen weer meteen een x-aantal krantenkoppen te pakken die maar op een manier kunnen worden geschreven helaasDe EHBO zal het druk hebben op feestjes dit weekend.
Zag gisteren op 'live tiktok' iemand die om 13.30 al helemaal van het pad was met de ketwalk in de 30 graden. Dat is wel vragen om problemen 😅Ik hoop dat het meevalt, anders hebben we morgen weer meteen een x-aantal krantenkoppen te pakken die maar op een manier kunnen worden geschreven helaas
Zag gisteren op 'live tiktok' iemand die om 13.30 al helemaal van het pad was met de ketwalk in de 30 graden. Dat is wel vragen om problemen 😅
Kaartjes gekocht 🥳🔥
Alleen de pendelbus gaat nou vanaf Deventer ipv hier vanuit Apeldoorn. Dus dan gaan we maar gewoon lekker op de fiets 👍
Bekijk bijlage 70885
Ik twijfel dus om ooit nog een keer naar een hardcore feestje te gaan. Gewoon om eens uit die techno en psytrance bubbel te stappen. Eens wat anders proberen.
Nu is dit dan denk ik wel hét feestje om naartoe te gaan als semi opvolger van Ground Zero. En dan ook nog eens overdag 🤔
Het is inderdaad afwachten hoe zoiets verloopt. Ground Zero was vorig jaar echt wel een goed feestje met een top sfeer. Jammer is wel dat het nieuwe overdag is en niet meer in de nacht.Jaa het klinkt veelbelovend allemaal, maar is natuurlijk wel altijd afwachten hoe zo'n eerste feest verloopt.
Het is inderdaad afwachten hoe zoiets verloopt. Ground Zero was vorig jaar echt wel een goed feestje met een top sfeer. Jammer is wel dat het nieuwe overdag is en niet meer in de nacht.
Ik denk hier ook regelmatig aan… 👀Ik twijfel dus om ooit nog een keer naar een hardcore feestje te gaan. Gewoon om eens uit die techno en psytrance bubbel te stappen. Eens wat anders proberen.
Nu is dit dan denk ik wel hét feestje om naartoe te gaan als semi opvolger van Ground Zero. En dan ook nog eens overdag 🤔
Ik denk hier ook regelmatig aan… 👀
Dalijk vinden we het nog leuk…?Wat houdt ons tegen? 👀
@ljuv en @LucidLucy : bij deze kom lekker mee feesten op Dominator in juli dit jaar. Of als je nog wat aan het twijfelen bent kunnen we naar Harmony of Hardcore gaan met zijn allen in mei .. Dan maken we er een leuk meet en Greet feestje van. @MyLittlePonyPack doe je mee?
Dat klopt maar aangezien ze twijfelen bied ik ze een jaar om hier over na te denken.HOH is net afgelopen weekend geweest he
@ljuv en @LucidLucy : bij deze kom lekker mee feesten op Dominator in juli dit jaar. Of als je nog wat aan het twijfelen bent kunnen we naar Harmony of Hardcore gaan met zijn allen in mei .. Dan maken we er een leuk meet en Greet feestje van. @MyLittlePonyPack doe je mee?
Iam going for sure.... als vrijwilliger weliswaar maar daarom niet minder leuk.Yes, Psylân is weer in de lucht. Eindelijk weer een meerdaags psytrance festival in Nederland. Hopelijk zijn de festival goden ze goed gezind.
(Psylân is overigens niet verbonden aan Psy-Fi)
Ik hoorde er afgelopen zomer al over van een paar gasten dat er achter de schermen hard gewerkt werd, maar had niet gedacht dat het dit jaar nog zou zijn.
To go, or not to go? 🤔

Wat was Solstice een top feest trouwens. De voorpret en vooral de nápret waren alleen al geweldig .... ik ben al meer dan klaar voor de volgende ... 🥰Iam going for sure.... als vrijwilliger weliswaar maar daarom niet minder leuk.
Is trouwens maar 6uur perdag dus heb nog 17uur voor feest en een uur voor slaap over per dag![]()
Je begint gelukkig niet met dat is bijna 350 GULDEN 🤣Ik zit ernstig te twijfelen toch naar Down the Rabbithole te gaan. 2x geweest. Supervet. Maar wel veel geld voor de ticket alleen al. Geld is geen probleem though, vind het gewoon veel. Ik kocht mijn eerste LL ticket voor 165 Euro's...
Omg ga ik nu vergelijken met vroegah??? Ik word oud. Denk dat ik maar gewoon moet gaan hahaha!😅
Ik heb me serieus ingehouden 🤣🤣🤣Je begint gelukkig niet met dat is bijna 350 GULDEN 🤣
Echt precies wat ik dacht..... als ouwe 'gulden-lievende' hippie. 🙂Je begint gelukkig niet met dat is bijna 350 GULDEN 🤣