Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Hippie Langwaus

DF-koning
Flink wat glazen wijn verder, ben eigenlijk helemaal niet tipsy of dronken. Dat is geen goed teken. Tolerantie ten top.
Herkenbaar. Ik heb de laatste halve liters Veltins niet meer bijgehouden, maar heb minstens 3 liter bier op ( Veltins, Gladiator, IPA's ). Voel me prima en niet ernstig onder invloed. Tolerantie inderdaad en geen goed teken.
 
Bovenaan