Volgorde

Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat je het best eerst de Cenforce neemt, als je hard bent de ghb en als laatste de 4m pas.

Ik kreeg GBL voor meth. Bij een aantal drugs blijf je hard als je van tevoren al hard was, maar helpen soms erectiemiddelen niet meer als je zacht begon.

Als je ze toch al alledrie gaat nemen dan maakt het niet heel veel uit of je eerst de cenforce inslikt, en dan de 4-MMC, en als laatst de GHB, of dat je het andersom doet. Hoewel de GHB misschien wel helpt om de pil en het bommetje door te slikken.

Als je ze toch al alledrie gaat nemen dan maakt het niet heel veel uit of je eerst de cenforce inslikt, en dan de 4-MMC, en als laatst de GHB, of dat je het andersom doet. Hoewel de GHB misschien wel helpt om de pil en het bommetje door te slikken.

Zou @jurgentje niet eerst de GHB moeten doen om de juiste dosis te vinden voordat de 4m gepakt wordt?

Maar even serieus, ik denk dat je twee opties hebt om deze gevaarlijke combinatie iets minder gevaarlijk te maken.

1) Je neemt van alledrie de middelen één dosis en daarna stop je met gebruiken.

Het probleem van die optie is dat je van 4-MMC en GHB sterke cravings kan krijgen om meer te nemen dus meestal lukt het niet om het bij dat voornemen te houden. Dan heb je nog het alternatief.

2) Je wacht zo lang mogelijk met de cenforce en je neemt niet meer dan 50 milligram per keer

Het gevaar is namelijk dat je hart en je bloedvaten totaal ontregelt raken door de vasoconstrictie van 4-MMC en de ontspannende werking van de cenforce. Je loopt daardoor verhoogde kans op bijwerkingen. Zo kun je oogklachten ontwikkelen, of het hart overbelasten.

Het aanbevolen maximum van cenforce ligt op 100 milligram per dag. Het gevaar van de combinatie is dus dat je zowel 4-MMC als cenforce de hele tijd blijft bijpakken. Dat levert een hoog risico op gezondheidsklachten op. Zeker als je er GHB bij neemt omdat die drug ontremd maar ook bewusteloosheid kan veroorzaken. Je wordt van GHB dus nog impulsiever ondanks dat je eigenlijk voorzichtiger zou moeten gaan doen. Natuurlijk is het belangrijk om voorzichtig te zijn met de hoeveelheid GHB die je neemt. Gedurende de avond moet je ook steeds wat minder nemen omdat de GHB zich stapelt (als je niet langer dan 3 uur wacht na een dosis).

Laatst bewerkt:
Zou @jurgentje niet eerst de GHB moeten doen om de juiste dosis te vinden voordat de 4m gepakt wordt?
Lijkt me dat je sowieso voorzichtig moet doen met de eerste keer een batch te proberen. De sterkte van GHB kan inderdaad wisselen en bij een beetje te veel kan je al bewusteloos raken. Dat is altijd potentieel levensbedreigend. Of je nou 4-MMC op hebt of niet.

Lijkt me dat je sowieso voorzichtig moet doen met de eerste keer een batch te proberen. De sterkte van GHB kan inderdaad wisselen en bij een beetje te veel kan je al bewusteloos raken. Dat is altijd potentieel levensbedreigend. Of je nou 4-MMC op hebt of niet.

Is het veiliger eerst de GHB te pakken en dan pas de 4m, om overdosering van GHB na het uitwerken van de 4m te voorkomen?

Ik heb trouwens weleens gehoord dat bij de combi G(HB/BL) met meth de erectieproblemen minder zouden zijn dan met meth alleen, zou dat kunnen en als het kan, zou het dan ook voor GHB en 4m zo zijn?

Dat zou @jurgentje misschien geen Cenforce nodig hebben.

Dan ga je wel op het hoogtepunt in je leven eruit😅
Maar ik zou zeker oppassen met deze combinatie want hier doen we altijd alleen pep/coke/4MMC met Kamagra en daar krijgt mn vriend al een hoge bloeddruk van. Als je nog meer gaat combineren wordt helemaal link.

Volgens de Jellinek geeft GHB juist een tijdelijke bloeddruk verlaging.

Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat je het best eerst de Cenforce neemt, als je hard bent de ghb en als laatste de 4m pas.

Ik kreeg GBL voor meth. Bij een aantal drugs blijf je hard als je van tevoren al hard was, maar helpen soms erectiemiddelen niet meer als je zacht begon.
welkom terug. 😍

Volgens de Jellinek geeft GHB juist een tijdelijke bloeddruk verlaging.
Zowel een te lage als te hoge bloeddruk is mogelijk. Dat is mede-afhankelijk van de concentratie GHB in het bloed, maar ook van hoeveel GHB je daarvoor hebt gebruikt. Daar komen allerlei complexe mechanismen bij kijken. De bloeddruk kan bijvoorbeeld plots weer oplopen als de GHB uitwerkt. Wat deze combinatie(s) zo gevaarlijk maakt is dat constante jojo-effect van de vitale waardes zoals ademhaling, bloeddruk, en hartslag. Dat zijn parameters waarmee je het liefst zo min mogelijk wil rommelen juist omdat het heel snel ernstig uit de hand kan lopen. Als je darmen of nieren het een paar uur niet zo goed doen dan komt dat wel goed. Maar voor je longen, hart, en bloedvaten is dat echt een ander verhaal.

Terug
Bovenaan