Hoeveel trekken meth nemen jullie per keer?

hiimacid

Belezen gebruiker
Hoi iedereen, goede forumgenoten,

Ik neem meestal 3 puffs. Dat werkt meestal goed, maar soms voel ik me onrustig alsof ik te veel heb genomen. Als ik echter minder neem, voel ik bijna helemaal geen rush. Hoeveel trekken nemen jullie meestal in één keer, en hoe gaan jullie hiermee om?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
(En sorry mijn nederlands niet goed :///)

heb je het overigens wel laten testen?

Nee, dat is het niet, maar ik heb (helaas) wel erg veel ervaring met meth.

Gewone meth, gemiddelde kwaliteit. Niets ongewoons.

Ik ervaar dit eigenlijk altijd als ik rook. Het voelt alsof er een heel smalle doseringsmarge is: net iets teveel voelt niet goed, en net iets minder is niet genoeg.

Als ik het snuif heb ik dit probleem niet. Maar omdat ik tolerantie heb, is snuiven te duur en de dopamine hit van het roken voelt specialer..

Nee, dat is het niet, maar ik heb (helaas) wel erg veel ervaring met meth.

Gewone meth, gemiddelde kwaliteit. Niets ongewoons.

Ik ervaar dit eigenlijk altijd als ik rook. Het voelt alsof er een heel smalle doseringsmarge is: net iets teveel voelt niet goed, en net iets minder is niet genoeg.

Als ik het snuif heb ik dit probleem niet. Maar omdat ik tolerantie heb, is snuiven te duur en de dopamine hit van het roken voelt specialer..
Ik kan er niet over meepraten, ik raak die tjak niet aan. Maar als ik mensen over meth hoor praten hoor ik eigenlijk alleen maar hoe lekker het is.

Het niet laten testen ''is het niet'' vind ik een beetje simpel. Als je zulke drugs gebruikt, en er vragen over hebt moet je eigenlijk eerst weten wat je in je kanis steekt. Just my 2 cents. Veel plezier en doe voorzichtig :)

Misschien is het wel gemixt met andere zooi en word je daarom er niet lekker high van, best grote kans.

ik raak die tjak niet aan.
Slim!

Het niet laten testen ''is het niet'' vind ik een beetje simpel. Als je zulke drugs gebruikt, en er vragen over hebt moet je eigenlijk eerst weten wat je in je kanis steekt

En ja, dat is ook slim! 😂

Maar als ik mensen over meth hoor praten hoor ik eigenlijk alleen maar hoe lekker het is.

Misschien is het wel gemixt met andere zooi en word je daarom er niet lekker high van, best grote kans

Eigenlijk heeft mijn vraag niets te maken met de kwaliteit van het product of hoe lekker het is. Meestal als ik teveel meth rook, krijg ik een gevoel van overstimulatie en daarom ben ik benieuwd hoeveel anderen roken.

Wanneer je sterke stimulerende middelen gebruikt zoals meth, crack of flakka, is overstimulatie en onrust zowat het meest normale dat je kan overkomen. Maar dat verandert niets aan het feit dat het lekker is :)

Allereerst wil ik even benadrukken dat je meth beter niet kunt roken. Dat is een heel schadelijke manier van toedienen. Je kunt beter slikken of snuiven.

Daarnaast is het belangrijk dat je de dosis afweegt. Je vraagt hoeveel trekken een goede hit zijn. Maar de vraag zou moeten zijn hoeveel milligram. Voor de meeste mensen is 30 milligram per keer al meer dan voldoende. Maar goed je zegt dat je een flinke tolerantie hebt dus ik kan me voorstellen dat je dat te weinig vindt.
Maar als ik mensen over meth hoor praten hoor ik eigenlijk alleen maar hoe lekker het is.
Ik heb wel een meth gedaan maar ik vond het niet zó geweldig. Het is wel echt een hardcore middel omdat het enorm lang blijft werken (langer dan speed). Het risico is dan ook dat je compleet over je grenzen gaat. Het middel vergt dus strenge planning en terughoudendheid. Doe je dat niet dan loop je kans dat je de klassieke meth-horrorverhalen zelf gaat meemaken.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: XMR
Allereerst wil ik even benadrukken dat je meth beter niet kunt roken. Dat is een heel schadelijke manier van toedienen. Je kunt beter slikken of snuiven

Dit advies is goud waard, vooral mensen die nog nooit meth hebben gerookt moeten weten dat kristal roken eigenlijk het roken van je eigen brein is…
Maar om eerlijk te zijn, het echte meth-effect komt pas tevoorschijn als je het rookt.
Het snuiven lijkt erg veel op het effect van speed, maar de bijwerkingen en de slapeloosheid wegen er niet tegen op.

Daarnaast is het belangrijk dat je de dosis afweegt. Je vraagt hoeveel trekken een goede hit zijn. Maar de vraag zou moeten zijn hoeveel milligram. Voor de meeste mensen is 30 milligram per keer al meer dan voldoende. Maar goed je zegt dat je een flinke tolerantie hebt dus ik kan me voorstellen dat je dat te weinig vindt

Ik ken de gemiddelde doseringen, maar regelmatige meth-gebruikers wegen het meestal niet af. Omdat de straffen voor drugs in Turkije meedogenloos zijn, droegen we nooit een hele verpakking bij ons. Nadat we de hele kristal in een veel kleiner glazen pijpje hadden gegoten, smolten we het er allemaal aan vast met een aaneker. Daarom vroeg ik het als een puff

Ik ken de gemiddelde doseringen, maar regelmatige meth-gebruikers wegen het meestal niet af. Omdat de straffen voor drugs in Turkije meedogenloos zijn, droegen we nooit een hele verpakking bij ons. Nadat we de hele kristal in een veel kleiner glazen pijpje hadden gegoten, smolten we het er allemaal aan vast met een aaneker. Daarom vroeg ik het als een puff
Ok, maar we zijn hier niet in Turkije en zoveel moeite is het nou ook weer niet on het even af te wegen. Scheelt wel een hoop bijwerkingen.

Nou ik heb meer dan 2 handen vol keren meth gedaan waarbij meerdere malen gesnoven en gerookt en hoewel de werking inderdaad echt heeeeeel lang duurt, vond ik verder de werking wat tegenvallen eerlijk gezegd. Nu waren de doseringen natuurlijk geheel in lijn van hoe ik vaak drugs gebruik.
Afgewogen aan de lage kant aftastend naar de werking en dat langzaam opbouwen.

Bij roken was het rond de 20mg per vulling waar ik dan voorzichtig van begon te hijsen en het met 4 a 5 hijsjes wel op was in zeg 15min ongeveer.
De laatste keer echter deed ik het met +- 30mg per filling maar ook nam ik deze dosissen vaker en sneller achter elkaar. Zeker wel 4x her gedoseerd. Nog vond ik het effect tegenvallen. Ook nooit echt last gehad van edgy of anxiety achtige gevoelens en vond het eigenlijk niets meer dan een langwerkende speed die een vleugje extra euforie geeft de eerste helft van de werking.

Nou kan dit natuurlijk komen omdat ik het gebruikt heb op de manier zoals @Neo-Shulginist al zei, "Met terughoudendheid en planning".

Ik waardeer het dat jullie verantwoordelijk en voorzichtig zijn

Ook nooit echt last gehad van edgy of anxiety achtige gevoelens en vond het eigenlijk niets meer dan een langwerkende speed die een vleugje extra euforie geeft de eerste helft van de werking
Hier ben ik het helemaal mee eens wat het snuiven betreft. Een beetje een pittig speed-effect. Maar als je het rookt in een dosis die bij je past, voel je tijdelijk een unieke en plotselinge dopamineboost. Dat krachtige effect duurt gemiddeld zo'n 10 minuten, maar de werking van meth houdt daarna nog steeds aan. Daarom is een overdosis heel snel gebeurd

De laatste keer echter deed ik het met +- 30mg per filling maar ook nam ik deze dosissen vaker en sneller achter elkaar. Zeker wel 4x her gedoseerd. Nog vond ik het effect tegenvallen
Meer roken geeft geen heftiger effect, het doet niets anders dan zorgen voor een onaangename overstimulatie. Het is het beste om door te proberen en zo je eigen bereik te vinden.
Bedankt voor de reactie!

Nou kan dit natuurlijk komen omdat ik het gebruikt heb op de manier zoals @Neo-Shulginist al zei, "Met terughoudendheid en planning
Oh ja, Natuurlijk is het veilig en juist om af te wegen. Als je thuis bent en een precisieweegschaal hebt, kun je zelfs cocaïne afwegen 😂"

"Maar als het gaat om een stukje kristal, een puntje heroïne of een lijntje coke, is het niet zo moeilijk om de hoeveelheid in te schatten.

"Maar als het gaat om een stukje kristal, een puntje heroïne of een lijntje coke, is het niet zo moeilijk om de hoeveelheid in te schatten.
Verder even goede vrienden, maar hier ben ik het dus mee oneens. Zeker heroïne is daarvan een slecht voorbeeld gezien de bosjes mensen die daaraan overlijden na een overdosis. Ook bij cocaïne komen overdosissen regelmatig voor en dan belanden mensen met hartklachten in het ziekenhuis.

Laatst bewerkt:
Dat krachtige effect duurt gemiddeld zo'n 10 minuten, maar de werking van meth houdt daarna nog steeds aan.
En precies dit is de reden waarom ik dat spul never nooit zou aanraken. Té grote stimulans, té destructief en leidt tot té compulsief gedrag. Alleen maar om dat effect van die eerste tien minuten weer te evenaren. Het vernachelt abrupt je hele norm en bandbreedte van goed tot slecht voelen, door er een enorme ongekende outlier aan toe te voegen. Ik wil dat niet kennen of gevoeld hebben.

Tien minuten is werkelijk niets op een mensenleven. En de negatieve risico’s en/of indirecte consequenties die het met zich mee kan brengen kunnen levensbepalend zijn.

Het gaat in essentie niet om hoe gelukkig je je die tien minuten voelt; maar hoe ongelukkig je je zult gaan voelen om de kleine prachtige dingen in het leven, doordat je kennis hebt van deze onnatuurlijke absurde dopamine spike.

En precies dit is de reden waarom ik dat spul never nooit zou aanraken. Té grote stimulans, té destructief en leidt tot té compulsief gedrag. Alleen maar om dat effect van die eerste tien minuten weer te evenaren. Het vernachelt abrupt je hele norm en bandbreedte van goed tot slecht voelen, door er een enorme ongekende outlier aan toe te voegen. Ik wil dat niet kennen of gevoeld hebben.

Tien minuten is werkelijk niets op een mensenleven. En de negatieve risico’s en/of indirecte consequenties die het met zich mee kan brengen kunnen levensbepalend zijn.

Het gaat in essentie niet om hoe gelukkig je je die tien minuten voelt; maar hoe ongelukkig je je zult gaan voelen om de kleine prachtige dingen in het leven, doordat je kennis hebt van deze onnatuurlijke absurde dopamine spike.

Zeker weten, meth roken is het ergste wat een mens zichzelf kan aandoen. Het is de snelste manier om je leven te verwoesten.

Je karakter verander je, je wordt ongelukkig, asociaal, een leugenaar en een echt slecht persoon. Je bent niet langer de persoon die je familie en omgeving kenden. En zelfs als je stopt met meth, kun je niet meer terugkeren naar je oude persoonlijkheid.

Zolang je het gebruikt, reageer je nergens meer op wat je overkomt. Je verliest je baan, je school en je familie zo snel dat je het niet eens in de gaten hebt.

Dingen waarvan je zei dat je ze nooit zou doen, doe je zonder na te denken; je verliest je levensenergie en positiviteit…

Je wordt paranoïde en hebt 90% kans op een psychose.

Als er zoveel leukere middelen zijn dan meth, is ervoor kiezen om meth te roken hetzelfde als van een klif springen.

Mag ik vragen hoe je er op gekomen bent om Meth te gebruiken?

Nee is ook een antwoord heh of in pb als je het liever niet openbaar gooit.

Ik ben zelf heel terughoudend bij dit kaliber drugs. Crack, Hero en dergelijken maar ook Ghb. Terwijl ik verder echt overal voor open sta en met rc's ook best wel risico's neem vind ik die groep drugs toch een ander level.

Ik ben gewoon nieuwsgierig wat mensen beweegt om het toch te proberen😊

Terug
Bovenaan