Hoeveel trekken meth nemen jullie per keer?

hiimacid

Belezen gebruiker
Hoi iedereen, goede forumgenoten,

Ik neem meestal 3 puffs. Dat werkt meestal goed, maar soms voel ik me onrustig alsof ik te veel heb genomen. Als ik echter minder neem, voel ik bijna helemaal geen rush. Hoeveel trekken nemen jullie meestal in één keer, en hoe gaan jullie hiermee om?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
(En sorry mijn nederlands niet goed :///)

heb je het overigens wel laten testen?

Nee, dat is het niet, maar ik heb (helaas) wel erg veel ervaring met meth.

Gewone meth, gemiddelde kwaliteit. Niets ongewoons.

Ik ervaar dit eigenlijk altijd als ik rook. Het voelt alsof er een heel smalle doseringsmarge is: net iets teveel voelt niet goed, en net iets minder is niet genoeg.

Als ik het snuif heb ik dit probleem niet. Maar omdat ik tolerantie heb, is snuiven te duur en de dopamine hit van het roken voelt specialer..

Nee, dat is het niet, maar ik heb (helaas) wel erg veel ervaring met meth.

Gewone meth, gemiddelde kwaliteit. Niets ongewoons.

Ik ervaar dit eigenlijk altijd als ik rook. Het voelt alsof er een heel smalle doseringsmarge is: net iets teveel voelt niet goed, en net iets minder is niet genoeg.

Als ik het snuif heb ik dit probleem niet. Maar omdat ik tolerantie heb, is snuiven te duur en de dopamine hit van het roken voelt specialer..
Ik kan er niet over meepraten, ik raak die tjak niet aan. Maar als ik mensen over meth hoor praten hoor ik eigenlijk alleen maar hoe lekker het is.

Het niet laten testen ''is het niet'' vind ik een beetje simpel. Als je zulke drugs gebruikt, en er vragen over hebt moet je eigenlijk eerst weten wat je in je kanis steekt. Just my 2 cents. Veel plezier en doe voorzichtig :)

Misschien is het wel gemixt met andere zooi en word je daarom er niet lekker high van, best grote kans.

ik raak die tjak niet aan.
Slim!