Legaal verkrijgbare drugs?

dopezilla89

Newbie
Hai,

Ik ben een man van middelbare leeftijd die in z'n jonge jaren de nodige substanties in z'n mik heeft gedouwd. Met groot genoegen, mag ik wel zeggen.

Maarrrrrrr.... sinds ik een verantwoordelijke volwassene ben, zijn drugs er een beetje bij ingeschoten, en de connecties daarbij, natuurlijk.

Zodoende vroeg ik mij dus af wat voor middelen er door de mazen van de wet heen glippen die ook echt werken en leuk zijn.

Valt er überhaupt nog wat te halen aan legale research chemicals, of is alle verkoop tegenwoordig aan banden gelegd? Ik google wel eens wat, maar als één of andere website zegt supergave legale drugs te verkopen ben ik niet gelijk geneigd desbetreffende website ook op z'n blauwe ogen te geloven.

Wat zijn de ervaringen van DF gebruikers met legale alternatieven voor échte drugs? Er zijn ook zo veel RC's in omloop dat je de tel wel een beetje kwijtraakt op den duur.

Wat lijkt er op pep?
Wat lijkt er op MDMA?
Is er iets dat GHB evenaart?
Is er een alternatief voor keta?
Wat valt er legaal te hallucineren?

Zo veel vragen. :D

Is er iets dat GHB evenaart?
Is er een alternatief voor keta?
Wat valt er legaal te hallucineren?
-Phenibut
-Dck, o-pce en allemaal andere pcp analogen.
-Alle RC tryptaminen en lysergaminen zijn nog legaal (denk aan 4-ho-met, 1p-lsd, 5-meo-mipt, etc).

Verder kun je gewoon nog legaal truffels kopen die dezelfde werkzame stof als paddos hebben. Kratom is er voor als je een chiller opiode effect zoekt.

Kortom, genoeg opties om je in te verdiepen.

De stimulanten en empathogenen zijn nu allemaal verboden dus dat kan je vergeten. Dus geen pep/MDMA alternatieven meer. Of nouja, die zijn er nog wel, maar dan zijn ze net zo verboden als hun origineel. Dissos en psychedelica zijn nog wel legaal dus daar kan je nog eens in zoeken. 1P-LSD doe ik zelf inmiddels vaker dan LSD gewoon omdat het makkelijker en betrouwbaarder te krijgen is. Imo zijn de disso's alleen niet zo chill als ketamine. Veel van de beschikbare middelen duren lang en hebben alleen in het eerste uurtje en chill effect en daarna een kille nastimulatie.

Vond zelf 2F-DCK en O-PCE beter dan ketamine, maar smaken verschillen.

Vind AL LAD vaak prettiger dan P-LSD omdat ik nou niet per se iedere keer gekruisigd wil worden aan de kauwgomballenboom van kennis van goed en kwaad als ik buiten aan het trippen ben.

Dankzij smart- en RCshops kan ik nu ook zeggen dat ik geëxperimenteerd heb met LSA tot LSZ (heb max. vijf verschillende stoffen geprobeerd, maar toch).

Ik heb zelf gelukkig nog een hele -gestaag slinkende- voorraad RC's ingeslagen, en een aantal nog niet eens geprobeerd.

@dopezilla89, ik raad je aan om een betrouwbare vendor te vinden (b.v. door eerst een beetje te bestellen en te zien of het aankomt) en dan een voorraadje in te slaan van wat beviel voor de rest ook verboden wordt.

Overigens is er ook nog Salvia.

Laatst bewerkt:
Salvia moet je kauwen, niet roken. Zie daarover Hamilton's Pharmacopeia.

Ik wou het laatst proberen maar in die aflevering kauwt hij op verse bladeren kan je ook gedroogde bladeren kauwen.

Nu duurt wel ff voordat ik zoiets probeer moet weer in betere mentale toestand komen.

Ik wou het laatst proberen maar in die aflevering kauwt hij op verse bladeren kan je ook gedroogde bladeren kauwen.

Nu duurt wel ff voordat ik zoiets probeer moet weer in betere mentale toestand komen.
Ik heb dit wel eens met gedroogde bladeren gedaan. Het is belangrijk om de bladeren eerst op een bord of in een kom met water te leggen om ze wat te rehydrateren, anders valt er weinig te kauwen.

Het effect is heel mild met kauwen. Voor mij werkte thee zetten en dan de thee steeds per slok 5 a 10 minuten in je mond rondspoelen het beste. Hiermee kreeg ik in een donkere kamer met mijn ogen dicht een soort dromerig gevoel waarbij het steeds leek alsof ik op een andere plek was. (Van een kasteel naar een terras, naar een menigte mensen, etc).

Eind jaren '90 vorige eeuw heb ik best vaak Salvia d. gebruikt. Voornamelijk gerookt, zowel gedroogd blad, alsook 10x en 20x extract. Waanzinnige trips ervan gehad, die moeilijk uit te leggen zijn. Vooral die extracten gaven heftige effecten.

Ook had ik enkele plantjes en heb ik de methode geprobeerd om verse bladeren te kauwen en in je mond te houden. Dat werkt ook, maar behoorlijk anders/milder.

Ik heb het na een periode van 2 jaar, waarin ik het vaak gebruikte nooit meer gedaan.

De plantjes zijn lastig te kweken en in leven te houden, vond ik. Dus helaas zijn ze allemaal een keer dood gegaan.

4MPO
is stimulerend zeggen ze al lees ik dingen erover met dat het niet werkt ook zag ik dit nog geen idee wat het doet

(Dimethocaine)
(DiMethoPropylin)

Terug
Bovenaan