3mmc hartkloppingen

HennieB

Newbie
Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen zaterdag voor de tweede keer in korte tijd 3mmc gesnoven. De eerste keer maar een paar lijntjes en totaal geen kater gehad. Afgelopen zaterdag in combinatie met behoorlijk wat drank echt veel 3mmc gesnoven, sowieso meer dan een gram.

Toen ik zondag wakker werd na ongeveer 3 uurtjes slaap voelde ik me duizelig, gammel, steken op de borst. Dit vond ik passen bij de kater van drank/3mmc dus niet veel mee gedaan. Zondagavond op tijd gaan slapen en maandag na 16 uur slapen weer wakker geworden. Echter waren de steken/ hartkloppingen erger geworden. Niet zo zeer dat mijn hart heel snel klopte maar heel intensief en een heel zwaar kloppend gevoel. Ik kreeg een heel nerveus/opgejaagd gevoel van die intense hartslag. Maandag heb ik de hele dag op de bank doorgebracht omdat ik er echt ziek van was. Maandagavond weer op tijd naar bed gegaan, maar 's nachts constant badend in het zweet wakker geworden met een enorm gejaagd gevoel en drukkend gevoel op de borst. Inmiddels is het nu dinsdag en heb ik na die horrornacht mijn huisarts maar gebeld en alles verteld zoals het was. Deze denkt dat mijn lichaam gewoon even tijd nodig heeft om te herstellen en heeft me lichte oxazepam voorgeschreven om de nervositeit weg te nemen, deze kan ik vanmiddag ophalen.

Ik maak me echter een beetje zorgen dat ik mijn hart permanente schade toe heb gebracht. Zou dit kunnen? Herkent iemand deze klachten misschien?

Spyro

DF-koning
Ja, dat zou kunnen. Daar staat 3-MMC ook best wel om bekend. Volgens mij was hier ook iemand op het forum die clean was en met hartkloppingen bleef lopen.

Zou het goed in de gaten houden als ik jou was. In ieder geval goed eten, goed slapen en een beetje bewegen als dat lukt. Je lichaam heeft het zwaar te verduren gehad.

Beterschap! Ik zou voortaan wel even kijken naar de aanbevolen hoeveelheid om te snuiven/bommen en je daar aan houden...

HennieB

Newbie
Ja, dat zou kunnen. Daar staat 3-MMC ook best wel om bekend. Volgens mij was hier ook iemand op het forum die clean was en met hartkloppingen bleef lopen.

Zou het goed in de gaten houden als ik jou was. In ieder geval goed eten, goed slapen en een beetje bewegen als dat lukt. Je lichaam heeft het zwaar te verduren gehad.

Beterschap! Ik zou voortaan wel even kijken naar de aanbevolen hoeveelheid om te snuiven/bommen en je daar aan houden...
Ik heb me van te voren wel ingelezen over de hoeveelheden en me daar de eerste keer ook netjes aan gehouden. De tweede keer gebeurde het echter spontaan met flink wat drank achter de kiezen dus was ik niet alert genoeg. Ik besef me ook dat ik een veel te grote hoeveelheid heb genomen en daar dan ook maar de consequenties van moet in zien. Maar als je al een aantal dagen/nachten stevige hartkloppingen hebt dan begint je je toch af te vragen of je geen permanente schade hebt aangericht. Maar ik wacht het af...

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
'Niet alert genoeg' is nogal eufemistisch als je je eerst klemzuipt en daarna nog een gram 3-MMC wegsnuift, spul dat je uberhaupt niet moet snuiven. Levensgevaarlijk, en ik hoop vooor je dat de hartkloppingen tijdelijk zijn.
Ik heb me van te voren wel ingelezen over de hoeveelheden en me daar de eerste keer ook netjes aan gehouden. De tweede keer gebeurde het echter spontaan met flink wat drank achter de kiezen dus was ik niet alert genoeg. Ik besef me ook dat ik een veel te grote hoeveelheid heb genomen en daar dan ook maar de consequenties van moet in zien. Maar als je al een aantal dagen/nachten stevige hartkloppingen hebt dan begint je je toch af te vragen of je geen permanente schade hebt aangericht. Maar ik wacht het af.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
kans daarop is heel klein..

Met 3mmc kunnen we dit niet met zekerheid zeggen. Veel te weinig onderzoek rond dit spul die dat kan uitsluiten. TS is de 1ste niet met dergelijke klachten dagen na gebruik. Lijkt me niet dat 3mmc zo onschadelijk is als het lijkt voor velen. Al zeker niet als je het snuift.

Ik maak me echter een beetje zorgen dat ik mijn hart permanente schade toe heb gebracht. Zou dit kunnen? Herkent iemand deze klachten misschien?

Ik heb dit meestal enkele uren na gebruik maar niet dagen erna. Je moet toch al een aanzienlijke hoeveelheid weggesnoven hebben.
Ga lekker die oxazepam halen word je sowieso een stuk kalmer van, kruip vroeg in je bed vanavond. Probeer gezond te eten en veel te drinken. In het goeie geval zouden de klachten wel moeten verdwijnen. Volg het op en indien de klachten niet verdwijnen aarzel zeker niet om de huisarts in te lichten.

Laatst bewerkt:

Spyro

DF-koning
Ik heb me van te voren wel ingelezen over de hoeveelheden en me daar de eerste keer ook netjes aan gehouden. De tweede keer gebeurde het echter spontaan met flink wat drank achter de kiezen dus was ik niet alert genoeg. Ik besef me ook dat ik een veel te grote hoeveelheid heb genomen en daar dan ook maar de consequenties van moet in zien. Maar als je al een aantal dagen/nachten stevige hartkloppingen hebt dan begint je je toch af te vragen of je geen permanente schade hebt aangericht. Maar ik wacht het af...
Ik duim voor je dat het meevalt...

De Apotheker

Badass junkie
Je loopt echt niet zomaar permanente hart schade op en daarnaast heeft dat niks te maken met een snellere hartslag, die hartschade ga je niet eens merken daarom is het gevaarlijk....

Er zijn zo veel factoren die je hartslag nu kunnen verhogen als stress, bloeddruk en conditie. Ga naar de huisarts die kunnen je het beste helpen.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Met 3mmc kunnen we dit niet met zekerheid zeggen. Veel te weinig onderzoek rond dit spul die dat kan uitsluiten. TS is de 1ste niet met dergelijke klachten dagen na gebruik. Lijkt me niet dat 3mmc zo onschadelijk is als het lijkt voor velen. Al zeker niets als je het snuift.

inderdaad.. maar permanente schade?
gezien de hoeveelheid mensen die dit spul gebruiken.. plus ook in grote hoeveelheden.. zijn er weinig ( bekende gevallen ) die er zulke heftige na-effecten van hebben..
statistich is de kans klein dat je niet zou herstellen.. van afgelopen weekend!

niet om te bagatelliseren.. maar om het positief te proberen te belichten.. beter voor het koppie ook hè 😉

edit: !

Laatst bewerkt:

De Apotheker

Badass junkie
inderdaad.. maar permanente schade?
gezien de hoeveelheid mensen die dit spul gebruiken.. plus ook in grote hoeveelheden.. zijn er weinig ( bekende gevallen ) die er zulke heftige na-effecten van hebben..
statistich is de kans klein dat het niet zou herstellen.

niet om te bagatelliseren.. maar om het positief te proberen te belichten.. beter voor het koppie ook hè 😉
Dit soort klachten zijn altijd te linken aan bloeddruk, voeding of een achterliggend probleem die er al was. Daarnaast is een snellere hartslag na misbruik van stimulantia zo vreemd? Ik zou pas echt aan de bel trekken als die heel onregelmatig of langzaam blijft kloppen, dat is waar acuut gevaar kan zitten.....
Dit is meer gewoon even bij de arts checken.

Hiyou

Bewuste gebruiker
Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen zaterdag voor de tweede keer in korte tijd 3mmc gesnoven. De eerste keer maar een paar lijntjes en totaal geen kater gehad. Afgelopen zaterdag in combinatie met behoorlijk wat drank echt veel 3mmc gesnoven, sowieso meer dan een gram.

Toen ik zondag wakker werd na ongeveer 3 uurtjes slaap voelde ik me duizelig, gammel, steken op de borst. Dit vond ik passen bij de kater van drank/3mmc dus niet veel mee gedaan. Zondagavond op tijd gaan slapen en maandag na 16 uur slapen weer wakker geworden. Echter waren de steken/ hartkloppingen erger geworden. Niet zo zeer dat mijn hart heel snel klopte maar heel intensief en een heel zwaar kloppend gevoel. Ik kreeg een heel nerveus/opgejaagd gevoel van die intense hartslag. Maandag heb ik de hele dag op de bank doorgebracht omdat ik er echt ziek van was. Maandagavond weer op tijd naar bed gegaan, maar 's nachts constant badend in het zweet wakker geworden met een enorm gejaagd gevoel en drukkend gevoel op de borst. Inmiddels is het nu dinsdag en heb ik na die horrornacht mijn huisarts maar gebeld en alles verteld zoals het was. Deze denkt dat mijn lichaam gewoon even tijd nodig heeft om te herstellen en heeft me lichte oxazepam voorgeschreven om de nervositeit weg te nemen, deze kan ik vanmiddag ophalen.

Hey hey,
Ik heb zulke klachten ook gehad na een nacht 3mmc. Dit heeft een week geduurd: hartkloppingen die heel hard bonsde en leek “overslagen” te doen. Ik maakte me ook erg zorgen en ben op dit forum beland + bij de dokter van wacht... na een week was ik van de klachten af. Ik was ook bang dat dit blijvend zou zijn. Maar gelukkig gaat dit over!

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Ik heb soms ook na een dagje iets teveel 3mmc geconsumeerd te hebben de volgende dag de hele dag het gevoel alsof mijn hart er in een keer mee gaat stoppen, alles is paars en heb het enorm koud (wantja bloedvatvernauwing is niet niks) en kan alleen maar op bed liggen. Als ik opsta voelt het gewoon alsof ik buiten bewustzijn raak, 3 stappen en ik ben helemaal buiten adem, douchen is onmogelijk en na een paar seconden staan voelt mijn rug alsof er een olifant overheen heeft gelopen. Engste gevoel ooit en dat de hele dag lang. Maar goed, daar heb ik mijzelf alleen maar aan te danken.

De Apotheker

Badass junkie
Ik heb soms ook na een dagje iets teveel 3mmc geconsumeerd te hebben de volgende dag de hele dag het gevoel alsof mijn hart er in een keer mee gaat stoppen, alles is paars en heb het enorm koud (wantja bloedvatvernauwing is niet niks) en kan alleen maar op bed liggen. Als ik opsta voelt het gewoon alsof ik buiten bewustzijn raak, 3 stappen en ik ben helemaal buiten adem, douchen is onmogelijk en na een paar seconden staan voelt mijn rug alsof er een olifant overheen heeft gelopen. Engste gevoel ooit en dat de hele dag lang. Maar goed, daar heb ik mijzelf alleen maar aan te danken.
Paarse handen is wel gevaarlijk in combinatie met een snelle hartslag.... Dat is wel heftige vasoconstrictie.

De dingen die je beschrijft zijn gewoon wel gevaarlijke indicaties en echt niet normaal na gebruik. klinkt als een teken dat je lichaam het echt niet trekt of/en dat er ook nog andere gezondheid kwesties zijn die mee spelen.

Laatst bewerkt:

Blyatman

Badass junkie
Je loopt echt niet zomaar permanente hart schade op en daarnaast heeft dat niks te maken met een snellere hartslag, die hartschade ga je niet eens merken daarom is het gevaarlijk....

Er zijn zo veel factoren die je hartslag nu kunnen verhogen als stress, bloeddruk en conditie. Ga naar de huisarts die kunnen je het beste helpen.
Als cocaïne alleen op zich zelf al voor bewezen permanente hartschade kan zorgen, o.a. Hartritme stoornissen, overslag, het vergroeien door te hard werken omtrent hartkleppen. dacht je dat een nieuw onbekend sterker stofje geen ‘zomaar permanente schade’ kan aanrichten? Sterker nog, elk middel wat de hartslag verhoogd boven de door de mens zelf aangemaakte adrenaline is schadelijk voor het hart, hartkamers en hartkleppen, laat staan hartritmestoornissen.
Als stress al de natuurlijke vijand is van het hart en bloedvaten, kwalen en ziekten. Vermenigvuldig dat met een stimulerende drug.

Heel naïef, zeker voor iemand als jij. (En meerderen)

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Paarse handen is wel gevaarlijk in combinatie met een snelle hartslag.... Dat is wel heftige vasoconstrictie.

De dingen die je beschrijft zijn gewoon wel gevaarlijke indicaties en echt niet normaal na gebruik. klinkt als een teken dat je lichaam het echt niet trekt of/en dat er ook nog andere gezondheid kwesties zijn die mee spelen.
Yess dat heb ik al 100x gelezen en 100x gehoord dus het is zonde van je tijd om het nog een keer te zeggen, maar heb je al gelezen dat ik moet stoppen? 🙂 Ik blijf nog wel ff doorleven.

Blyatman

Badass junkie
Oh p.s. permanente hartschade valt niet te herstellen, slechts te verzachten.
Hierover ga ik met niemand in discussie, doe je moeite ook zeker niet aangezien ik jaren jaar in en uit het ziekenhuis heb moeten gaan omdat mijn bloedeigen moeder hartpatiënt is en genoeg van cardiologen heb gehoord en geleerd.

Rivalrie

Badass junkie
Kan zijn dat je schade hebt opgelopen. Hartkloppingen blijven in principe niet aanwezig als er niks aan de hand is.

Wat mensen hierboven zeggen over schade aan het hart en dat dit niet snel gebeurt is fout. Het aantal hartpatiënten door 3mmc is enorm aan het toenemen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
De dingen die je beschrijft zijn gewoon wel gevaarlijke indicaties en echt niet normaal na gebruik.

Zou jij toch moeten weten dat vasoconstrictie een veel voorkomende bijwerking is van 3-mmc. Dat die zelfs heel heftig kan voorkomen en zeker al bij groot verbruik. 1 van de meest voorkomende zelfs net als bij de voorloper 4-mmc. Laten we de rc's niet nog meer gaan verhemelen en zeggen dat het niet kan. Veel te weinig onderzoek op deze stoffen om uit te sluiten welke (blijvende) schade wel en niet kan.

Laatst bewerkt:

Blyatman

Badass junkie
Kan zijn dat je schade hebt opgelopen. Hartkloppingen blijven in principe niet aanwezig als er niks aan de hand is.

Wat mensen hierboven zeggen over schade aan het hart en dat dit niet snel gebeurt is fout. Het aantal hartpatiënten door 3mmc is enorm aan het toenemen.
Hartkloppingen horen direct nadat de stimulant uitgewerkt is terug te vallen naar de natuurlijke werking. Snap echt niet hoe mensen dit hier goed willen praten. Dacht dat sommige verstandiger en wijzer waren.

Spyro

DF-koning
Hartkloppingen horen direct nadat de stimulant uitgewerkt is terug te vallen naar de natuurlijke werking. Snap echt niet hoe mensen dit hier goed willen praten. Dacht dat sommige verstandiger en wijzer waren.
Nja, ik snap dat ze TS niet in de paniekstand willen hebben maar om nou te zeggen dat je geen hartschade kunt krijgen is een beetje naïef.

Blyatman

Badass junkie
Nja, ik snap dat ze TS niet in de paniekstand willen hebben maar om nou te zeggen dat je geen hartschade kunt krijgen is een beetje naïef.
Liever recht door zee de neven effecten opbrengen en de gevolgen in acht nemen dan ronduit naïef zijn en zeggen dat het niet kwalijk is. Terwijl alles wat je hart uit zijn natuurlijke slag haalt gewoon gevaarlijk is/kan zijn, en je er zeker wel schade door kan oplopen.

de één na jaren, de ander na een paar lijntjes. Is maar net hoe je lichaam is ontwikkeld door moeder natuur en hoe sterk of zwak je hart is.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Dat weten we helaas niet. 3-MMC is nog een nieuwe psychoactieve stof waarover heel weinig bekend is. Er moet nog ontdekt worden in hoeverre je er hartklachten van kan krijgen.

Maar met hartklachten en stimulanten is het vaak zo dat die vooral acuut opspelen; dus terwijl de drug nog werkt of tijdens de na-effecten daarvan. Je huisarts heeft daarom dat vermoeden ook.

• Like
Waarderingen: Juun

HennieB

Newbie
Bedankt voor jullie reacties. Hier is de situatie helaas nog steeds hetzelfde. Zwaar gevoel op de borst, gevoel dat het hart heel hard moet werken. Daarnaast ook veel nachtmerries, koud zweet, duizelig, zenuwachtig gevoel. Ik heb morgen opnieuw een telefonische afspraak met de huisarts om te bepalen hoe en wat. De Oxazepam heb ik uiteindelijk niet gekregen, mijn huisarts had last minute nog overlegd met de verslavingsarts en die leek het verstandig dat er eerst even geen andere rommel bij in mijn lijf kwam. Ik ben dus benieuwd wat de huisarts morgen zegt, ik zou het zelf wel heel fijn vinden om eventuele hartschade/hartritmestoornissen o.i.d. uit te sluiten.

Spyro

DF-koning
Bedankt voor jullie reacties. Hier is de situatie helaas nog steeds hetzelfde. Zwaar gevoel op de borst, gevoel dat het hart heel hard moet werken. Daarnaast ook veel nachtmerries, koud zweet, duizelig, zenuwachtig gevoel. Ik heb morgen opnieuw een telefonische afspraak met de huisarts om te bepalen hoe en wat. De Oxazepam heb ik uiteindelijk niet gekregen, mijn huisarts had last minute nog overlegd met de verslavingsarts en die leek het verstandig dat er eerst even geen andere rommel bij in mijn lijf kwam. Ik ben dus benieuwd wat de huisarts morgen zegt, ik zou het zelf wel heel fijn vinden om eventuele hartschade/hartritmestoornissen o.i.d. uit te sluiten.
Goed dat je erachteraan gaat en er niet mee blijft lopen. Goede waarschuwing dit weer voor 3-MMC gebruikers.

Ik duim nog steeds voor je... Ben heel benieuwd

HennieB

Newbie
Hey hey,
Ik heb zulke klachten ook gehad na een nacht 3mmc. Dit heeft een week geduurd: hartkloppingen die heel hard bonsde en leek “overslagen” te doen. Ik maakte me ook erg zorgen en ben op dit forum beland + bij de dokter van wacht... na een week was ik van de klachten af. Ik was ook bang dat dit blijvend zou zijn. Maar gelukkig gaat dit over!
Doet me toch goed dit te lezen, ondanks dat jouw geval natuurlijk niet hetzelfde hoeft te zijn als de mijne. Wat zei jouw huisarts uiteindelijk? En heb je ook een kalmerend middel o.i.d. gekregen?

Hiyou

Bewuste gebruiker
Doet me toch goed dit te lezen, ondanks dat jouw geval natuurlijk niet hetzelfde hoeft te zijn als de mijne. Wat zei jouw huisarts uiteindelijk? En heb je ook een kalmerend middel o.i.d. gekregen?
Hij heeft een hartfilmpje genomen en zag inderdaad een hoge hartslag maar hoe langer ik op die tafel lag, hoe beter dit werd. Hij heeft me homeopathische druppeltjes meegegeven (een speciale bereiding) voor het hartritme en gemoedstoestand te stabiliseren/kalmeren... ik moet je wel zeggen dat ik periodes heb dat ik er meer last van heb, en dit al vaker gebeurt is maar dit komt ook doordat ik een persoon ben die enorm veel strest en onrust heeft. Het zit vaak ook zodanig in je hoofd, dat dit dan ook sterk aanwezig is(die hartslagen en overslagen). Als ik 3mmc gesnoven heb, heb ik er (bijna) altijd last van, tot 1/2weken erna, soms 3 weken maar dit verdwijnt meestal weer na een paar weken rustig aan te doen... ik vind het ook zeer moeilijk om te weten wanneer iets tussen je oren zit en wanneer niet omdat je het écht voelt en het niet verzonnen is. lichaam-geest is zo een complex iets. Ik ben al op hart controle geweest en toen zeiden ze dat alles goed was. En dat ik moet leren ontspannen... en alcohol moet vermijden. Ik heb 24u een bakje gedragen aan mn hart voor observatie. Toen had ik toevallig ook niks van hartkloppingen. Ik denk moesten ze dat bakje aan mij hangen de week na 3mmc dat ze wel iets zouden zien... je vermijd liever drugs die zulke klachten geven maar het is moeilijk. Ikzelf doe het ook nog af en toe, maar niet te veel. Ik heb toch wel een grote schrik van die 3mmc. Het is de enigste drugs die ik al gedaan heb waar ik lichamelijk de meeste klachten van krijg.(duizeligheid, flauwtes, hartkloppingen, blauwe plekken op mijn benen: dit bij een lage dosis! (1/4de van een gram, ongv)) ik heb ook al 2x een xanax genomen op het einde van de rit voor te kalmeren en ik kreeg 2x barstende hoofdpijn. Iemand hier een verklaring voor trouwens?

Laatst bewerkt:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Het is de enigste drugs die ik al gedaan heb waar ik lichamelijk de meeste klachten van krijg.(duizeligheid, flauwtes, hartkloppingen, blauwe plekken op mijn benen: dit bij een lage dosis! (1/4de van een gram, ongv))

Join the club. Vanaf 250 mg begint mijn lichaam ook gek te doen (lees hartkloppingen, verkleurde vingers, iets sneller duizelig) Ik vind 3mmc het niet meer waard om te gebruiken met dit soort bijwerkingen. Dit middel staat gekend voor dit soort bijwerkingen en toch wint het nog in populariteit. Ik heb al veel met MDMA gekloot maar 400 a 500mg mdma (doe ik niet meer zo'n heroische doseringen) heeft mij een heel pak minder last dan 250mg 3mmc. De mentale dip van MDMA duurt wel iets langer maar neemt niet weg dat de fysieke korte dip van 3mmc veel heftiger is.

Hiyou

Bewuste gebruiker
Join the club. Vanaf 250 mg begint mijn lichaam ook gek te doen (lees hartkloppingen, verkleurde vingers, iets sneller duizelig) Ik vind 3mmc het niet meer waard om te gebruiken met dit soort bijwerkingen. Dit middel staat gekend voor dit soort bijwerkingen en toch wint het nog in populariteit. Ik heb al veel met MDMA gekloot maar 400 a 500mg mdma (doe ik niet meer zo'n heroische doseringen) heeft mij een heel pak minder last dan 250mg 3mmc. De mentale dip van MDMA duurt wel iets langer maar neemt niet weg dat de fysieke korte dip van 3mmc veel heftiger is.
Idem hier! Ik kan echt gek doen op mdma/xtc en ik voel me tip top in orde + vind ik nog steeds de leukste drugs om te doen! De risico’s zijn dan ook veel minder riskant dan de 3mmc in mijn ogen. Met normale doseringen natuurlijk :tongueout: bij het gebruik van 3mmc voel ik me vaak in een risicogebied/onveilig... altijd blij dat ik het overleefd heb als het uitgewerkt is, haha! Ik denk dat ik het ook niet meer ga doen maar het is soms wat moeilijker omdat het in mijn omgeving zit... sinds die lockdown en corona toestanden. Wat ik dan ook niet begrijp is dat ik als enigste die klachten heb en mijn vrienden er soms 2 gram doorjagen op 3dagen zonder slapen. Ik zou echt doodgaan denk ik! Ik waarschuw hun dan ook steeds voor de gevaren maar ze trekken hun het niet aan omdat ze geen negatieve ervaringen hebben... ik ben steeds bang dat er op een dag iets gaat mislopen met 1 van hen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
altijd blij dat ik het overleefd heb als het uitgewerkt is, haha!

Zooo herkenbaar hahaha. Ja tijdens de piek en rush is het leuk maar na lijn 4 of 5 komt opeens dat nare gevoel. De piek verkort dan snel en de neveneffecten stijgen in vlugge vaart. Het voelt soms zelfs als een overdosis, na enkele uren is dit wel voorbij maar voelt gewoon niet lekker zoals je van de klassieke middelen wel dat standvastig leuk gevoel hebt.

Wat ik dan ook niet begrijp is dat ik als enigste die klachten heb en mijn vrienden er soms 2 gram doorjagen op 3dagen zonder slapen

Ik kon vroeger ook makkelijker doorgaan erop. Nu na 1 nacht of enkele uren ben ik er gewoon klaar mee. Ik begrijp het ook niet dat mensen dagen doorgaan op dit spul. Met speed zou ik dit perfect kunnen. Maar 3-mmc heeft gewoon geen zo'n goede eigenschappen om dagen op door te gaan.

Peach1937

Belezen gebruiker
Ik heb in een maand tijd ook te veel 3mmc gedaan in een korte tijd. Dan praat je over soms een gram per avond, meerdere keren per week.

Nu ben ik dus al een hele lang tijd van die troep af, alleen soms nog bijwerkingen.

overdag opeens mijn hart die sneller gaat slaan. Soms klopt hij heel hard ( Alsin dat je hem op je borst voelt drukken, niet de snelheid) en soms een overslag. Na werkingen zijn vooral met 3mmc nog vaak te zien bij sommige.

je hart maakt tijdens de 3mmc enorme over uren en waarschijnlijk heeft het even de tijd nodig om normaal te worden. Ook na een avondje speed kon ik de dag erna nog de snelheid van mijn hart voelen, terwijl er al 10 uur niet meer bijgenomen was.

zal je geen zorgen maken over permanente schade, alleen altijd wel even in de gaten houden.

Techneut

Bewuste gebruiker
Grappig dat dit voor iedereen anders is, ik heb nergens last van bij 3M maar bij andere uppers zoals speed en vooral coke enorme hartkloppingen/gejaagdheid etc.

Peach1937

Belezen gebruiker
Ach mijn hart aan de 3mmc is een sneltrein. Sws aan speed en coke. Pilletjes juist veel minder.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Pure cocaïne? Hoeveel %? Getest?

mensen roepen altijd pure cocaïne wat op eindstand 67% vaak maar is 🤣

Het eerste beetje cocaïne ooit dat ik in m’n bezit had, testte op 87%. Geen versnijdingsmiddelen. Nu was dat waarschijnlijk gewoon toeval/goed geluk, maar het kan dus zeker gebeuren. :)

Bovenaan