Cocaïne.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Helluuw.. weer even geleden hier. Ben namelijk al veel te lang nuchter ondertussen. 🤷

Hoe dan ook, ik had een vraagje.
Je hebt cocaïne, en je mixt dit met alcohol.. dan maakt die toch die cocaathlyeen aan ofzoiets. Stofje waardoor je je net wat lekkerder voelt.

Mijn vraag, bestaat er een RC die structureel op chemisch vlak verwant is van cocaïne? En indien je dit dus ook mixt met alcohol je dus ook een soort van cocaathlyeen krijgt?

Stel je hebt een groep junkies die elke dag coke snuiven en zuipen. Zouden ze het verschil merken?

Dit is zeker niet voor commerciële doeleinden! Puur een hypothetische vraag natuurlijk!

Daarbuiten uit is sowieso alcohol en coke af te raden mensjes, maar gewoon voor de wetenschap een hypothetische vraag.

Mvg.

Trippy langkous

Badass junkie
Ik vind persoonlijk de combi van drank en coke niet lekker, maar dat kan ook zijn omdat ik toen IETS te ver in het glaasje had gekeken.

Dirkdirk

DF-koning
Ik denk dat je iemand moet hebben die er verstand van heeft, die zijn er hier niet veel volgensmij.. misschien dat @Dirkjan hier verstand van heeft? Ik heb geen idee hoor..
Ik vind het een eer dat je me vermeld, maar ik heb niet veel kaas gegeten van cocaine. Wat ik wel weet is dat het bangmakerij is. Alcohol drinken is slecht voor je gezondheid, net als cocaine snuiven en als je die twee gaat combineren is dat dubbel schadelijk. Dit heeft geen flikker met coca-etyhleen te maken omdat het een van de vele metabolieten is die in het lichaam ontstaan wannear je deze middelen gebruikt. Coca-ethyleen heeft meer nadelige effecten dan cocaine maar is verwaarloosbaar. Wist je trouwens dat als je alcohol drinkt dat er een stof onstaat genaamd formaldehyde? Dat is een van de reden dat je een kater krijgt. Puur gif.

Trippy langkous

Badass junkie
Ik vind het een eer dat je me vermeld, maar ik heb niet veel kaas gegeten van cocaine. Wat ik wel weet is dat het bangmakerij is. Alcohol drinken is slecht voor je gezondheid, net als cocaine snuiven en als je die twee gaat combineren is dat dubbel schadelijk. Dit heeft geen flikker met coca-etyhleen te maken omdat het een van de vele metabolieten is die in het lichaam ontstaan wannear je deze middelen gebruikt. Coca-ethyleen heeft meer nadelige effecten dan cocaine maar is verwaarloosbaar. Wist je trouwens dat als je alcohol drinkt dat er een stof onstaat genaamd formaldehyde? Dat is een van de reden dat je een kater krijgt. Puur gif.
Oke, nouja ik denk kan het altijd proberen. En ik weet verder echt niet wie hier verstand van zou hebben... en ik meende dat je ook iets met drugs deed ofzo? Vandaar..

L

Lid 153446

Gast
Wist je trouwens dat als je alcohol drinkt dat er een stof onstaat genaamd formaldehyde? Dat is een van de reden dat je een kater krijgt. Puur gif
Cool.
Dat is toch dat spul waar je lijken mee balsemt?

Zou daar de uitdrukking 'Live fast, die Young, leave a beautiful corpse' vandaan komen? :upsidedown:

L

Lid 153446

Gast
Oh, dat wist ik niet. Ik verwacht dat het een soort vocht afdrijvende werking heeft om het lijk strak in het kistje te krijgen.
I checked, was niet zeker.
Er wordt formaline voor gebruikt en dat is formaldehyde opgelost in water.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Er was/is een rc genaamd hexen (?) die op coke zou moeten lijken. De meeste reports die ik er over gelezen heb waren niet echt positief en veel fysieke bijwerkingen.

Het verschil met coke was overduidelijk te merken.

Dirkdirk

DF-koning
Er was/is een rc genaamd hexen (?) die op coke zou moeten lijken. De meeste reports die ik er over gelezen heb waren niet echt positief en veel fysieke bijwerkingen.

Het verschil met coke was overduidelijk te merken.
Het lijkt totaal niet op coke, niet in effect en niet in chemische structuur. Dat is weer zo'n vies trucje van de RC boeren om hun mislukte batches aan naieve mensen te verkopen. Ik ben er ook in gestonken maar vond het troep.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Wait, is er een mogelijkheid om Alcohol te drinken zonder dat deze een stof genaamd formaldehyde aanmaakt in je lichaam? En je dus Katerloos kunt zuipen?

Ape

Badass junkie
Het lijkt totaal niet op coke, niet in effect en niet in chemische structuur. Dat is weer zo'n vies trucje van de RC boeren om hun mislukte batches aan naieve mensen te verkopen. Ik ben er ook in gestonken maar vond het troep.
Is er iets wat wel lijkt op coke? Ik hoor het graag!

Ape

Badass junkie
speed wordt wel 's armelui's coke genoemd. maar voelt echt anders.

coke lijkt op coke. :upsidedown:
Ja speed ben ik zat van. De laatste paar keer vond ik het toch best saai. En ja lijkt in de verte niet op coke.

Coke lijkt op coke, maar coke komt hier niet in huis zegt de vrouw met de broek aan. Maar een RC kan wel

• Like
Waarderingen: ljuv
L

Lid 153446

Gast
Ja speed ben ik zat van. De laatste paar keer vond ik het toch best saai. En ja lijkt in de verte niet op coke.

Coke lijkt op coke, maar coke komt hier niet in huis zegt de vrouw met de broek aan. Maar een RC kan wel
Ugh. Sommige vrouwen. 🙄

Ape

Badass junkie
Dat is lastig, want cocaïne is vrij uniek in zijn soort. Het is een Tropaan Alkaloïde, dus een drug met deze bad boy erop:

Bekijk bijlage 30592

amfetamine is gewoon een benzeenring met wat prut eraan
Hmm jammer. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat er niet een paar wetenschappers zijn die denken “hè, laten we eens coke proberen na te maken”

Heb jij niet een of ander doe het zelf setje die je even van de opleiding kunt lenen 🤪

Bovenaan