Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
das een chille film ik heb hem namelijk al gezienspacekonijn zei:johhny cash , komt geloof ik ook een film over hem uit binnenkort
HDA zei:Misbruik van zowat alles tegelijk...mathijs zei:Pete Doherty natuurlijk.
![]()
Zwaar overschatte muzikant trouwens... (zijn ex daarentegen is wel hot !![]()
)
Deranged zei:Ben zo ondertussen wel benieuwd waarvan.

caatje zei:ik heet geen cory en ben ook geen fee, Maar wel onder invloed hahaha

kaalkopje zei:jim morrison
zommes zei:kaalkopje zei:jim morrison
Jim Morrison had een hekel aan heroine...
(was wel een zware alcoholist en trip-freak)
moet dat niet heeheehee worden?caatje zei:ik heet geen cory en ben ook geen fee, Maar wel onder invloed hahaha
BillyBilo zei:Adam Green, en z'n crack.
Deranged zei:Vooral ongelooflijk overrated, zie je ook met Cobain en Hendrix. De jonge dood maakt hen tot een legende, de rest was echt niet zo fenomenaal. Vooral de ophef over zijn teksten heb ik nooit begrepen.
needlefreak zei:En Jimi Hendrix nog nooit gitaar zien spelen? Met z'n tanden enzo.
Ik speel zelf gitaar en ik kan je zeggen dat hendrix een geniale gitarist was.
In 1982 kreeg ze een rol in de ziekenhuissoap General Hospital. Rond dezelfde tijd raakte ze verslaafd aan cocaïne. In 1985 volgde haar grote doorbraak met de film St. Elmo's Fire. Het verhaal gaat dat ze tijdens de opnames vanwege haar drugsmisbruik is ontslagen door de regisseur Joel Schumacher, waarna ze ging afkicken en een week later terugkeerde. Opvallend genoeg was haar karakter in de film, Jules, ook aan cocaïne verslaafd.