Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
pkw zei:ImmortalTech zei:Ja dat had ik ook. Toen ik stopte met blowen onthield ik een stuk of 6 dromen per nacht ofzo![]()
Ja, hoe herkenbaar! Zeker een stuk of drie dromen per nacht, zo vermoeiend. En allemaal nare dromen ook nogOok slaap ik nu erg onrustig en word een paar keer per nacht wakker.
Beetje off-topic maar het niet-blowen valt me zwaar. Heb nergens zin in, voel me down en volgens mij heb ik nu alle symptomen van een depressie.![]()
pkw zei:Ja tuurlijk, ik hou vol.
Wil ook even zeggen dat ik de reacties op dit topic erg goed vind, heb er veel aan. Jullie zijn toch niet stiekum allemaal professionele hulpverleners...? :P![]()
W.F.L. zei:Ben nu een week gestopt ofzo, en tenzij ik een benzo neem ergens word ik standaard wakker met het gevoel "wtf heb ik gedaan?!" en dan herinner ik mij dat het een droom was. Laatst ook een lucide droom gehad waar ik aan het inbreken was, sloeg weer helemaal nergens op.Maarja zo gaat dat met dromen he
![]()
W.F.L. zei:Ja ok, maar de settings bepaal ik niet bij een lucide droom. Althans, in mijn ervaring kom je gewoon ergens terecht waar je dan controle kan uitoefenen over je droom, maar de plaats kies ik zelf niet.
Dus, ik was in een vreemd huis aan het inbreken oid (?) toen ik me besefte dat ik net zo goed kon doen wat ik wou (wat anders dan inbreken). Dus dat heb ik maar gedaan![]()
W.F.L. zei:Ben nu een week gestopt ofzo,...
DutchCookie zei:W.F.L. zei:Ja ok, maar de settings bepaal ik niet bij een lucide droom. Althans, in mijn ervaring kom je gewoon ergens terecht waar je dan controle kan uitoefenen over je droom, maar de plaats kies ik zelf niet.
Dus, ik was in een vreemd huis aan het inbreken oid (?) toen ik me besefte dat ik net zo goed kon doen wat ik wou (wat anders dan inbreken). Dus dat heb ik maar gedaan![]()
veel mensen gaan dan vliegen, maar dat vind ik helemaal niet vet. kvind het veel leuker om heel hard te rennen en heel hoog te springen. ook is het mooi als je licht kan gaan schieten uit je handen of je mond ofzo. het is alleen kut dat als je je beseft dat je eenmaal echt aan het dromen bent je heel snel wakker word. ik heb ook dat als ik bijvoorbeeld naar mn handen of mn lichaam kijk in een droom dat ik dan snel wakker word omdat ik zie dat ze niet normaal zijn hahaha :P
W.F.L. zei:Ooit al zo'n droom gehad? Als je zelf kiest om verder te dromen of te slapen en je kan álles zelf bepalen.. Waarom zou je dan ooit nog wakker willen worden? :P
Ik was me wel bewust van het feit dat ik droomde hoor, maar dat ik écht alles en alles kon bepalen had ik niet. Belandde gewoon in een omgeving waar ik kon doen wat ik wilde, maar kon niet ineens wolkenkrabbers bouwen en daarna door de stad vliegen ofzo, dat is met ketamine![]()