Bij mij was het leren draaien het geen tot een ruim 6 jaar durende verslaving aan cannabis heeft geleidt, dus let op dat je het niet te vaak gaat doen.
Maargoed, na het draaien van weet ik veel hoeveel joints in mijn leven wil ik je best een paar tips geven hoor. De beste manier om het te leren is het gewoon te gaan doen. Ik heb destijds met de steeds dezelfde sigaret en een heel pakje vloei steeds opnieuw een joint gedraaid, niet om te roken dus maar het gevoel een beetje in de vingers te krijgen. Begin sowieso met normaal draaien, binnnenste buiten komt wel als je het vaker gaat doen. Verder is het belangrijk om de tip qua grote af te stemmen op de gewenste dikte van de joint. Probeer ook niet direct een hele dikke of juist hele dunne joint te draaien, dat vraagt wat meer oefening. Voordat ik begin met draaien probeer ik de inhoud al enigszins te verdelen over de joint, met wat minder bij de tip en meer bij het uiteinde.
En je moet het dus echt draaien en niet dichtvouwen zoals ik veel beginners vaak zie doen.
Succes!