Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
:Pyellowmoon zei:tl lampen, paracetamol zijn mijn favoriete
flashkop zei:tl-lampen is echt de grootste onzin ter wereld, waarom zou je je coke met een tl buis versnijden in godnaam?
kdacht dat ze eerder lidocaïne gebruiken, zo'n spul van de tandarts dat zelfs familie is van de cocaïne en plaatselijk verdoofdDzy zei:En met Codeïne, dat verdooft namelijk zodat mensen denken dat het goede coke is.
redouane zei:waar kan ik lidocaine kopen

ter duidelijking wil ik zeggen dat niet alle coke versneden is met tl lampen , het zijn meestal kleine dealertjes die kleine hoeveelheid doorheen gooienSNO zei:krijt is ALTIJD versneden, anders is 't geen krijt.
en coke versnijden met TL buizen? doe 's normaal .. dat is een typisch broodje aap verhaal.
als mensen willen weten waarom tl buis, ouwe treinen van ns hebben op sommige toilets en gangen tl lampen staan, die kun je gewoon eruit halen, afbreken en doorheen gooien zodat het als kristallen eruitziet, makkelijker kan het niet voor een junkiebeunhaas eindhoven zei:het lijkt mij niet gezond om coke met tl buizen te versnijden.. in tl buizen zit namelijk kwik. ik denk dat het helemaal niet de bedoeling is om coke te versnijden met tl buizen, maar het wel veel voorkomt omdat het tegenwoordig zo'n bekende mythe is. kan me best voorstellen dat een een stelletje frikandellen zijn die ff snel geld willen verdienen en wat tl-buis door hun coke heen pleuren en doorverkopen.
correct me if i'm wrong
yellowmoon zei:flashkop zei:tl-lampen is echt de grootste onzin ter wereld, waarom zou je je coke met een tl buis versnijden in godnaam?
ja ooit coke aan drugstest gestuurd ik ben zelf dealer geweest vriend vertel mij nou niet wat er allemaal in zit![]()