Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Provenzano zei:Deze week tentamenweek, dus 2x per dag een capsule met een luttele 10mg dextro-amfetamine!Het wordt door meer mensen gezegd, maar het is ook echt zo: Less is more bij dex!
![]()
Paddo100 zei:niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook![]()
junky drugs voor mensen die geen geld hebben.![]()

Immo zei:Paddo100 zei:niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook![]()
Paddo's is pas een junkie drug voor mensen die geen geld hebben.
ga nog wat coke gaan snuiven rijke stinkerdleppeh zei:Paddo100 zei:niks, nooit gedaan, ga het nooit doen ook![]()
QFT!
:') Faalhaas.
(is niet slecht bedoeld)Dit is een topic over hoeveel speed mensen gebruiken, jouw vraag slaat daar niet op terug. Zou handig zijn een nieuw topic te starten in het ghb- of farmadrugs subforumcharlie1985 zei:hey
ik ben net afgekicked van ghb echt heftige shit na twee weken psychose ben ik weer thuis en neem ik seroquel in de avond om te slapen iemand ervaring hiermee??
iSmokex zei:Dit is een topic over hoeveel speed mensen gebruiken, jouw vraag slaat daar niet op terug. Zou handig zijn een nieuw topic te starten in het ghb- of farmadrugs subforumcharlie1985 zei:hey
ik ben net afgekicked van ghb echt heftige shit na twee weken psychose ben ik weer thuis en neem ik seroquel in de avond om te slapen iemand ervaring hiermee??![]()
Maar probeer het te beperken om toch gewoon door te gaan met de dingen waarmee ik bezig was...GROETJES

Gelukkig niet zeg.marko zei:(ik ben alleen op speed te zien)

Marla Singer zei:alweer 9 maanden helemaal clean!![]()
Dr Gonzo zei:niet zo veel...2 a 3 dagen per maand is voor mij genoeg...

angie123 zei:Zijn er meer mensen die dit ook op deze manier doen???
Ja ik probeer dat toch ook zo te doen , al betrap ik mezelf toch wel op een paar keer dat ik toch maar nachtje door heb gedaan en dus na 16:00 heb gebruikt. Want als je na 16:00 niet meer gebruikt dan kan je toch tegen 0:00 of later gaan slapen.angie123 zei:Een vriendin van mij ( echt waar!!) die neemt iedere morgen een lijntje om "op gang"te komen". Het is voor haar de kop koffie in de morgen. Dit doet ze, geloof ik al zeker 2 jaar. Ze houd het ook maar bij dat ene lijntje per dag en functioneerd verder goed. Ik moet zeggen dat ik dit wel een speciale manier van speed-gebruik vind. Zijn er meer mensen die dit ook op deze manier doen???
_Kat_ zei:HAH! In de "peak" van mijn pep junk tijd zat ik soms wel grammen naar binnen te halen. En dat allemaal onder een minuut!En het was niet eens altijd troep (wel wat vaker dan ik had gewild) soms was het gewoon (goede) dex en dan kom ik daar pas achter als ik al 1 gram op heb. Oops. Ik leerde hier gelukkig uiteindelijk wel van. Uiteindelijk. Maar toen had ik al maanden van overmatig tot extreem gebruik achter de rug. Het was hardstikke stom maar die junk mentaliteit overviel me een beetje. Nu dat ik dat achter me heb gelaten kan ik een verslaving veel beter zien voor wat het is. Toch nog wat geleerd! (En super veel afgevallen, het is gewoon eng.)