Berbatov zei:
Oom Klaas zei:
Maar het is toch hartstikke duur om 1 isomeer te isoleren?
Is gewone straat pep dan niet racemische, die waarschijnlijk door slechte productie niet zuiver racemisch is maar met afwijkende verhoudingen?
Bij de synthese uit BMK komt alleen L-amfetamine voor. En AT praat wel interessant en intelligent maar 90% van wat hij zegt is irrelevant en komt op mij over alsof zijn fantastische scheikundige kennis tonen zijn enige doel is. Helaas valt hij genadeloos door de mand bij mensen die een beetje verstand hebben van chemie. Zeker bij die opmerking over ephedrine en bij je hele laatste post ga je keihard de fout in. Tevens noem je in sommige van je berichten L-amfetamine "gewone" amfetamine waarmee je suggereert dat je het antwoord al weet.
Helaas, je bent de zwakste schakel. Tot ziens!
Opmerking over ephedrine? Het lijkt me toch echt de makkelijkste manier. Omdat ephedrine zo makkelijk te krijgen is, vooral in de VS. Ik weet bij god niet waar ik BMK olie zou moeten kopen. Een ding aan je post is wel handig: Het feit dat het dus L-Amfetamine is, de rest had je net zo goed voor je kunnen houden.
En uitgebreide scheikundige kennis heb ik niet, ik claim ook nergens dat ik die heb. Ik ben maar een scholiertje met scheikunde in z'n pakket zonder enige soort van chemische opleiding; als je verwacht dat ik een uitgebreide kennis heb van scheikunde ben je op het verkeerde adres.