Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
lysergine25 zei:schadelijk voor je knip
schadelijk voor je portomonee....Shana_P zei:lysergine25 zei:schadelijk voor je knip
Wat bedoel je hier mee? :d
azgaza zei:Schadelijke gevolgen?
Voor je lichaam alvast helemaal geen.
Mentaal.. als je aanleg hebt voor schizofrenie en het zin in de familie heb je natuurlijk risico op een psychose.
Risico op flashbacks is er voor iedereen ten alle tijden, net als het risico op de trip niet leuk vinden in verschillende gradaties (van irritatie tot bad trip). Bij veel gebruik zijn blijvende flashbacks, ofwel HPPD nog een klein risico.
Het valt wel mee met de risico's van LSD, een reëeler risico is eigenlijk dat je denkbeelden zullen bijschaven, dat je jezelf beter leert kennen, dat bepaalde gedachtes versnelt berijkt zullen worden. Maar dat is meestal echt niet negatief.
lysergine25 zei:schadelijk voor je knip
jcutter123 zei:Volgens mij was hij cynisch.
hallotje zei:Positief - Voel me er zowat herboren door... en houdt me van andere shit af.
Negatief - De ruis....
k geef larz gelijk. ik ben ook na dat ik lsd had genomen, k ben nog dieper/filosofisch'er geworden dan ik al was

Henkfloyd zei:Its all in the mind...
Je kan echt alles voelen wat je maar bedenkt tijdens een trip. Bloed proeven had ik laatst ook, niet echt plezierig![]()
hallotje zei:Positief - Voel me er zowat herboren door... en houdt me van andere shit af.
Negatief - De ruis....
hans zei:hallotje zei:Positief - Voel me er zowat herboren door... en houdt me van andere shit af.
Negatief - De ruis....
Daar heb ik dus echt geen last van. (en dan bedoel ik dat ik wel ruis heb maar dat die me absoluut niet stoort.)

Izx zei:Bedoelde te TS niet meer iets als schadelijk voor de hersenen zoals Alcohol?
![]()