Speed spierschokken / tics

DeMosselMan

Newbie
Beste forum-vrienden,
Een vriendin en ik zitten op dit moment lekker aan de speed. Nou ja, ik wel lekker zij niet zo lekker. Mijn vriendin heeft veel last van een soort spierspasmes / ongecontroleerde bewegingen in haar gezicht en armen. Onze vraag is nu: wat kan je doen aan die bewegingen en hoe kan je ze in de toekomst voorkomen? En wanneer zijn deze symptomen te gevaarlijk en moet ik hulp inschakelen?
Voor nu heb ik haar even op bed gelegd en heb ik haar nog wat meer laten drinken. Ze ligt nu (hopelijk) veilig in t donker en probeert te slapen.
Hier even wat extra info:
Ze heeft meerdere lijnen genomen en ook meerdere bommetjes. De eerste lijn is ongeveer 3,5 uur geleden genomen. Ik ben zelf niet zo thuis in de pep dus vandaar dat ik jullie even raadpleeg ;)
Alvast enorm bedankt voor de reacties en ik update jullie (als ik dat niet vergeet)
Grt. DeMosselMan

Insmeren met eiwitrijk babysap.....of minder gebruiken gaat vanzelf weg. Komt door teveel dopamine heeft elke upper Gebruiker wel een keer

Waarschijnlijk net teveel gehad, neem iniedergeval niks meer bij. Zorg voor wat drinken en misschien wat magnesium erbij als je dat in huis hebt.

Zolang er geen pijn op de borst is of oververhitting signalen zijn is het waarschijnlijk te weiden aan een overgestimuleerd centraal zenuwstelsel.

Pak je rust en neem niet meer.

Laatst bewerkt:
Idd teveel gehad, blijf veel bij haar zodat ze zich veilig voelt. Er zal haar vast niets overkomen maar het is fijn als ze dit nog nooit heeft meegemaakt en je bent er voor haar.

heeft ze alcohol gedronken? heb je eventueel een benzo om haar te geven? (lichte dosis?)

Waarschijnlijk net teveel gehad, neem iniedergeval niks meer bij. Zorg voor wat drinken en misschien wat magnesium erbij als je dat in huis hebt.

Zolang er geen pijn op de borst is of oververhitting signalen zijn is het waarschijnlijk te weiden aan een overgestimuleerd centraal zenuwstelsel.

Pak je rust en neem niet meer.
Heel erg bedankt voor je reactie! Het gaat gelukkig nu weer beter met haar.

Terug
Bovenaan