Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
-spaceman- zei:hehe... het wereldje is wel degelijk erg klein dat heb je zeker gelijk in... Ketaboy bv... die hier wel eens rond spookt op het forum... kende ik al langer real life... pas 2 weken geleden kwam ik erachter dat hij dit figuur was online... en nog zo veel meer... het blijft me verbazen hoe klein de wereld is...

hoorde van mathias dat tie nog met je mee gereden had ofzo :P

Klopt, Belgisch Limburg als het goed is..Finesse* zei:Ik hoorde regio BELGIE?
Als dat zo is, wordt dat plan wel afgeblazen.
DrippTone zei:Iemand nog iets gehoord over een feestje in Fort Pannerden? Zijn daar nog plannen voor of gaan ze daar niks meer organiseren?
Ergens anders nog feestjes gepland? Licht het aan mij of is het nogal dood?
Serenity zei:DrippTone zei:Iemand nog iets gehoord over een feestje in Fort Pannerden? Zijn daar nog plannen voor of gaan ze daar niks meer organiseren?
Is Fort Pannerden niet al ontruimd? Of was de ontruiming weer mislukt?![]()
![]()
Fakkelbrigadier zei:Serenity zei:DrippTone zei:Iemand nog iets gehoord over een feestje in Fort Pannerden? Zijn daar nog plannen voor of gaan ze daar niks meer organiseren?
![]()
Nah het is zeker niet dood! Ik zit bijna elk weekend op een feestje haha
-spaceman- zei:Tekno in Nederland gaat natuurlijk lekker doorIk heb hier in Melbourne ook gewoon tekno gevonden, het staat nog wel een beetje in de kinderschoenen maar er is een scene... hoe grappig! maar zo goed als de Nederlandse scene heb ik nog niet gevonden hier... schijnt wel te bestaan, met desert raves enzo... heb het helaas nog mee te mogen maken...
rave maar lekker extra hard voor mij in Nederland...

Finesse* zei:Heeft de Marek in kwestie rood haar?
Serenity zei:DrippTone zei:Iemand nog iets gehoord over een feestje in Fort Pannerden? Zijn daar nog plannen voor of gaan ze daar niks meer organiseren?
![]()