Als het op je pad komt...seth zei:flunytrazepam is de hype van het moment
Schijnbaar heeft er iemand een paar doosjes te veel gekregen van de dokter.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als het op je pad komt...seth zei:flunytrazepam is de hype van het moment

Sublimo zei:Speed, alprazolam, flunitrazepam en GHB.
pascal828 zei:LSD, veel wiet en nicotine.
Wat voor bomen? Waren vast niet zulke grote als je er 4 op hebt. Eiken zijn wat moeilijker te verteren dan een jong sparretje of een Iepen ent.schijvenbikker zei:4 blauwe bomen op Thrillogy![]()
en ja, wat wiet natuurlijk
Drientje zei:Wat voor bomen? Waren vast niet zulke grote als je er 4 op hebt. Eiken zijn wat moeilijker te verteren dan een jong sparretje of een Iepen ent.schijvenbikker zei:4 blauwe bomen op Thrillogy![]()
Kijk, nu snap ik het. Een blauwe boom kan van alles zijn natuurlijk hea.W.F.L. zei:Drientje zei:Wat voor bomen? Waren vast niet zulke grote als je er 4 op hebt. Eiken zijn wat moeilijker te verteren dan een jong sparretje of een Iepen ent.schijvenbikker zei:4 blauwe bomen op Thrillogy![]()
Die bomen zijn 145-190mg gek, bijna even groot als mijn kerstboom in centimeters. En het zijn inderdaad sparren ja
![]()
Drientje zei:Kijk, nu snap ik het. Een blauwe boom kan van alles zijn natuurlijk hea.
W.F.L. zei:Drientje zei:Kijk, nu snap ik het. Een blauwe boom kan van alles zijn natuurlijk hea.
Ja klopt. Vooral een boom. En blauw.
Scopolamine zei:Caffeine, nicotine, MDMA, amfetamine, GHB, ketamine![]()
spacelord zei:Scopolamine zei:Caffeine, nicotine, MDMA, amfetamine, GHB, ketamine![]()
Nicotine, jij![]()