Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De enige componist (en tevens één van de originele leden) zat daar mogelijk al niet meer bij. Dacht dat hij vorig jaar was gestopt. Deze maand is hij zelfs overleden. Ik geloof dat de tekstschrijver / 'zanger' nog wel live meespeelt. Sowieso was hun 70's/80's periode het bestVolgens mij traden ze dit jaar nog in NL op.
Ok! Die jaren 70 dingen van ze ken ik niet, ga ik eens luisteren. Snakefinger vind ik ook leuk, is geloof ik een project van een van de bandleden.De enige componist (en tevens één van de originele leden) zat daar mogelijk al niet meer bij. Dacht dat hij vorig jaar was gestopt. Deze maand is hij zelfs overleden. Ik geloof dat de tekstschrijver / 'zanger' nog wel live meespeelt. Sowieso was hun 70's/80's periode het best
Overleden aan overdosis heroïne in 87 geloof ikOk! Die jaren 70 dingen van ze ken ik niet, ga ik eens luisteren. Snakefinger vind ik ook leuk, is geloof ik een project van een van de bandleden.