Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik weet ze normaal juist nooit, en als ik ze wel kan onthouden ben ik ze meteen kwijt, met blowen is het een van de twee, ik weet echt van niets, of ik weet het juist heel goed nog :PRiel zei:zou best kunnen. ik weet wel dat alcohol de REM slaap beinvloed. blowen zorgt er wel voor dat je dromen minder goed herrinnert.
Dus als het sexuele genot niet bevredigt kan worden, ga jij je longen vullen met rook wat thc bevat?alyla zei:Oke apart.
ik onthoudt dromen vaak wel heel erg goed.
En vaak zijn ze heel realistisch dat ik ook niet meer weet of het nou waar was of niet.
Wel leuk dat mensen gereageerd hebben op dit topic^^
jcutter zei:Dus als het sexuele genot niet bevredigt kan worden, ga jij je longen vullen met rook wat thc bevat?alyla zei:Oke apart.
En vaak zijn ze heel realistisch dat ik ook niet meer weet of het nou waar was of niet.
Cool![]()
![]()
Dat weet geen mensalyla zei:Huh hoe bedoel je?
Dat ik jou wel eens heb horen zeggen dat je graag een vriendje wil.alyla zei:jcutter zei:Dus als het sexuele genot niet bevredigt kan worden, ga jij je longen vullen met rook wat thc bevat?alyla zei:Oke apart.
Cool![]()
![]()
Huh hoe bedoel je?
Dat ik jou wel eens heb horen zeggen dat je graag een vriendje wil.
Mijn ervaring is; dat je niet echt sociaal word van wiet.
Dus duurt het misschien nog langer voordat jij een leuk persoon tegen komt.
Maar het is natuurlijk bij iedereen anders en jij bent een meisje![]()
oh... wacht even... ik denk dat ik ga lachen... nee toch nietalyla zei:Wat apart dat je dan niet droomt zeg!